Könnyűszerkezetes nyaraló

2023. február 14.
2044

Van valami pihentető és különleges abban, ha az embernek saját nyaralója van. Egy ilyen második otthon számtalan előnnyel jár, kezdve azzal, hogy egy olyan személyes kis birodalmunk lehet, ahol felejthetetlen emlékeket szerezhetünk anélkül, hogy bármi miatt is aggódnunk kellene. A Zetrov Invest-nél mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez ne csak egy álom maradjon! A könnyűszerkezetes nyaralóink nemcsak ütemes tempóban, de kedvező áron és a fenntarthatóságot szem előtt tartva épülnek fel!

Megfizethető nyaraló építés a cél? Egyeztessünk időpontot!

Kapcsolat

A nyaralás felér egy újjászületéssel

„Kell egy ház, lenn az óceán partján..” – hangzik el a rádióban oly sokszor az ismert nóta. Nos, ha nem is az óceán partján, de legalább a Balaton vagy a Tisza partján, vagy bármi olyan mesés helyen, ahol egy kicsit félre tudunk vonulni a hétköznapok zajától. A nyaralásra való igény nem újkeletű dolog, és a mai rohanó világban igazán szerencsésnek mondhatja magát, aki legalább évi egyszer ki tud törni a mókuskerékből. A rengeteg munkahelyi feladat, az otthoni házimunka és egyéb elintéznivalók mellett nemcsak szervezetünk, de elménk is elfárad. Éppen ezért egy ilyesfajta kiruccanás már-már felér egy orvossággal, hisz utána újult erővel térhetünk vissza a jól megszokott kerékvágásba.

Vannak azonban, akik az évi egy-két alkalomnál gyakrabban kacsintgatnak ilyen kikapcsolódási forma felé, sőt akár saját nyaralóban gondolkodnak, vagy már van is nekik. A nyaraló építés vagy vásárlás kétségkívül egy nagyon kényelmes megoldás, hiszen, ha úgy tartja kedvünk csak szedjük a sátorfánkat, és már mehetünk is. Nem beszélve az anyagi előnyeiről, hiszen nem kell súlyos összegeket hagyni a szállodákban, és a magunk ura lehetünk - akkor megyünk és addig maradunk, amikor és ameddig csak szeretnénk.

A saját nyaraló sokkal több, mint egy kikapcsolódás

Egy saját nyaraló álom beruházásnak tűnik, de mindenképpen egy olyan döntés, amit jól át kell gondolni, mielőtt beleugrunk a projektbe. A nyaraló tervezgetése során általában három fontos szempont lép életbe: a megfizethető ár, a strapabíró kialakítás és a kedvező lokáció. A hétvégi ház alapvetően egy második otthon, amelyet pihenés céljából vásárolunk vagy építettünk. Az emberek többsége a vízparti házat, például egy tóparti házat részesít előnyben, ezt követi a hegyekre néző otthon, ahol még túrázni is lehet.

Egyesek számára a nyaraló nyugdíjazás után lakóingatlanként is szolgálhat, már ha minden megvan benne, amire csak szükségünk lehet. Sokan még bérbe is adhatják, amikor nem használják, így további bevételi forrást jelentenek. Egy nyaraló nem csak a mi kikapcsolódásunk színtere, de idővel az ingatlan felértékelődhet, különösen a növekvő piaci kereslettel rendelkező területeken. A nyaraló tehát lehetővé teszi, hogy vagyont építsünk, tervezzünk a nyugdíjas éveire, és természetesen nyaraljunk, mindezt extra költségek és aggodalmak nélkül.

könnyűszerkezetes nyaraló építés árak minőségi kivitelezés
Élje át a gondtalanság és szabadság érzését a Zetrov Invest nyaralóival!

Könnyűszerkezetes nyaraló – a legkézenfekvőbb megoldás

A nyaraló építése vagy vásárlása elsőre ígéretes megoldásnak tűnhet, egészen addig, amíg nem szembesülünk az első problémákkal. A használt ingatlan habár olcsóbb alternatívának tűnhet, biztos, hogy kompromisszumot kell kössünk valamiben. Az építés pedig hamar feladhatja a leckét, hiszen nemcsak rengeteg időbe telik, de a hagyományos tégla építésű házikók esetében még igen költséges is. Szerencsére vannak még más ígéretes építési megoldások is, ha mindenképpen a saját ízlésünk szerint formálnánk valósággá terveinket, na meg persze elérhető áron. Pont ezt tudja a könnyűszerkezetes technológia is!

Megfizethető könnyűszerkezetes nyaraló árak

A könnyűszerkezetes nyaraló kétségkívül az egyik legkézenfekvőbb megoldás, ha megfizethető módon szeretnénk elejét venni az építkezésnek. Ennek pedig számos oka van. Kezdjük például azzal, hogy a könnyűszerkezetes épületek java részét fa alkotja, ami már alapból egy megfizethetőbb alapanyag, mint a beton vagy a tégla. A panelek előre legyártásra kerülnek és már kész állapotban érkeznek meg a helyszínre, ahol csak össze kell illeszteni azokat. Nem keletkezik építési hulladék sem, amit aztán el kellene szállítani a helyszínről. A könnyűszerkezetes nyaraló megépítéséhez nem szükséges többféle szakember jelenléte, elég egy pár fős brigád, ami jelentősen csökkenti a munkaerőigényt is.  Reméljük, hogy világossá vált most már, hogy a könnyűszerkezetes nyaraló árak miért is ilyen kedvezőek.

A könnyűszerkezetes nyaraló villám tempóban készül el

Aki a hagyományos építkezési módszerrel vág bele a nyaraló építés folyamatába, annak igencsak helyet kell szorítani a naptárjában. Egy átlagos tégla ház megépítése rengeteg időbe telik, még akkor is, ha egy kisebb alapterületű nyaralóról van szó. Nyaraló esetében ugyanis általában ugyanazon szempontok mentén kell végigmenni, mint egy családi háznál, hogy valóban komfortos és élhető legyen. Gondoskodni kell a megfelelő szigetelésről, a nyílászárókról, a burkolatról stb., na meg az sem árt, ha műszakilag is megfelelő tartalommal bír. Ez azonban sok esetben beletelhet akár 8-12 hónapba is, amit szinte lehetetlen kivitelezni, ha valaki állandó munkahellyel rendelkezik, tekintve, hogy általában egy teljesen más településen történik az építkezés. Jó hír azonban, hogy amennyiben könnyűszerkezetes nyaraló építés a cél, ez rekordidő alatt megvalósulhat!

készház könnyűszerkezetes nyaraló építés árak megbízható kivitelezőnél
Zetrov Invest faház nyaraló építés páratlan megjelenésben és kényelemmel

Mitől ilyen gyors a könnyűszerkezetes nyaraló építés?

Mint, ahogy említettük, a könnyűszerkezetes nyaraló oldalfalait fa panelek alkotják, amit méret szerint pontosan előre le lehet gyártani. Az elemek aztán kamionokkal könnyedén a helyszínre szállíthatók, és gyakorlatilag pillanatok alatt össze lehet azokat építeni. Az oldalfalak kialakítása nagyjából 1-2 napot vesz igénybe, a tető is maximum ennyit. Utána pedig már csak a megrendelőn múlik az, hogy az épület mennyire legyen készház nyaraló jellegű vagy inkább csak „üres”. A Zetrov Invest-nél például a nyaraló építés már 1-3 hónap alatt megvalósul attól függően, hogy mekkora az épület alapterülete és milyen műszaki tartalommal szeretnénk azt felruházni.  Ha már készen van az alapozás, akkor tényleg csak egy párat kell aludni ahhoz, hogy pakolhassuk a bőröndjeinket! Ami pedig a legjobb az egészben, hogy a szerkezetépítés időjárástól független módon elvégezhető, és nincs kötési idő sem. Nem esünk ki a munkából, nem kell a szakemberek sarkában lenni, a nyaralót pedig szinte azonnal birtokba vehetjük.

A könnyűszerkezetes nyaraló még spórol is nekünk

Az energiahatékonyságra való igény nemcsak a lakóotthonok esetében jelenik meg, de a nyaralóknál is. A könnyűszerkezetes nyaraló már önmagában véve is kiváló szigetelőképességgel bír, télen jól tartja a hőt, nyáron pedig remekül hűsít. A Zetrov Invest által kivitelezett nyaralók például abszolút a fenntarthatóság szem előtt tartásával készülnek el, és itt nemcsak a szerkezetet alkotó alapanyagokról van szó. A könnyűszerkezetes házainkat a legmodernebb fűtési technológiákkal is fel tudjuk ruházni, úgy, mint a minőségi fűtőpanelek, elektromos padlófűtések, napelemek, de hangulatos kandallók, szabadon álló kályhák is kérhetők. Ami pedig a ház szigetelését illeti, szinte bármilyen megoldást meg tudunk valósítani, így passzívház szintű értékek is elérhetők!

Kulcsrakész nyaraló építés, egyedi készház nyaraló a Zetrov Invest jóvoltából

Cégünknél a könnyűszerkezetes nyaraló építés turbó fokozatba kapcsol, ha a tökéletes hétvégi ház megvalósításáról van szó! Nyaralóink abszolút eleget tesznek a 21. századi építészeti igényeknek, mind a műszaki tartalmat, mind a megjelenést illetőleg = bármilyen elképzelést meghallgatunk egészen a luxus kategóriáig! Mi a legjobb értéket nyújtjuk a megrendelőinknek és az építkezéssel járó összes terhet levesszük a vállukról. Ha kell, mindent egy kézben valósítunk meg: a hideg-meleg burkolástól és festéstől kezdve a nyílászárók és szaniterek felszerelésén át, egészen az energiahatékony műszaki megoldásokig. Az eredmény pedig egy megfizethető árú, hosszú élettartamú, modern megjelenésű készház! Tetszik az ötlet? Akkor csak bátorítani tudjuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, hiszen kötelezettségmentes tanácsadással várjuk!

Megfizethető könnyűszerkezetes nyaraló árak? Velünk jól jár!

Kapcsolat

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.